Hieronder volgt het beleid omtrent retouren (= het terugsturen van bestelde producten).

De voorwaarden omtrent het aanbieden, verkopen en bestellen van de producten zijn te vinden in de Algemene Voorwaarden.

Retourneer geen producten zonder overleg met ons. Incorrecte geretourneerde artikelen zijn niet onze verantwoordelijkheid en kunnen niet vergoed worden.

100% geldteruggave uitsluitend met de volgende voorwaarden:

  1. Het aanvragen en goedkeuren van een retour kan alleen via e-mail via [email protected].
  2. In Nederland kennen we wettelijk 14 dagen bedenktijd voor een webshop aankoop, echter, bij ons krijgt u 30 dagen bedenktijd en kunt u een retour binnen 30 dagen aanvragen na het ontvangen van het product.
  3. Kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.
  4. De verantwoording voor de retour berust tot aan het bezorgmoment op het retouradres bij de koper.
  5. Het artikel betreft een hygiëneproduct, dit betekent dat het alleen in aanmerking komt voor een eventuele geld teruggave wanneer het product ongeopend, onbeschadigd en ongebruikt is en dient derhalve bij eeltsokken.nl aan te komen. Wanneer dit niet het geval is, vervalt het recht op een geldteruggave.
  6. Of een retour aan de voorwaarden voldoet en in aanmerking komt voor een geld teruggave wordt besloten door eeltsokken.nl. Er kunnen hier verder geen rechten aan worden verleend.
  7. Wanneer de retour is geaccepteerd, wordt het bedrag binnen enkele werkdagen teruggestort via dezelfde betaalmethode die tijdens de bestelling is gebruikt. Hier kan niet van afgeweken worden.
  8. Geldteruggave geldt voor de artikelen en eventuele verzendkosten. Kosten m.b.t. betaalmethode worden niet vergoed.

Retour aanvragen? Volg deze stappen:

  1. Neem contact met ons op door een mail te sturen naar [email protected].
  2. Gebruik als onderwerp: Retouraanvraag bestelnummer. Het bestelnummer is te vinden in de mail van de bestelbevestiging.
  3. Vermeld in de mail dat je graag het bestelde artikel wilt retourneren en de reden voor retour. Vermeld ook in deze mail je volledige naam, de besteldatum en het artikel.
  4. Wanneer de aanvraag is goedgekeurd (binnen 3 werkdagen), krijg je een mail terug met het adres waar het artikel naar toegestuurd kan worden. Let op: je bent zelf verantwoordelijk dat het correct wordt ontvangen door ons. Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren retouren.
  5. De retour is volledig goedgekeurd wanneer wij het artikel hebben ontvangen en voldoet volgens de gestelde voorwaarden. Hierna kan je het bedrag binnen enkele dagen op je oorspronkelijke betaalrekening verwachten.
  6. Wij houden je verder via de mail op de hoogte.

Heb je  vragen omtrent dit onderwerp? Contacteer ons dan.